Translate

sâmbătă, 11 octombrie 2014

Organizare - model de plan saptamanal


plan saptamanal de organizare a casei si a activitatilor
Plan saptamanal de organizare a activitatilor - gratuit

Saptamana aceasta am realizat ca stau destul de prost cu organizarea; ca oricat de multe idei as avea, in cele din urma acestea nu se concretizeaza, ba mai mult se pierd undeva pe drum sau zac undeva... aruncate! Asa ca, azi am luat decisa creionul (pardon mouseul) in mana, si am inceput sa fac "curatenie" si putina ordine in dezordine! :)

Pentru ca sunt o persoana careia ii place sa aiba o privire de ansamblu asupra unui lucru, ca apoi sa ma ocup de detalii, am pus pe hartie un plan de organizare saptamanal, pe zile - de luni pana duminica -, si am impartit activitatile dupa ceea ce am considerat ca este important... si nu am uitat nici de papica, si nici de persoanele dragi, carora trebuie sa le spun La multi ani! :)

Sper ca noul meu "organizator" sa dea roade cat mai curand ! Daca vreti sa-l folositi si voi, trebuie doar sa descarcati imaginea si sa o printati, sa o asezati la vedere si sa incepeti sa completati. :) Zilele urmatoare ma voi ocupa de organizarea zilnica si bineinteles voi posta modelul pe blog.

Vi s-a intamplat si voua sa va simtiti depasiti de situatie? Cum v-ati organizat? 

5 comentarii:

  1. As vrea eu sa ma pot tine de o astfel de organizare... Am încercat la un moment dat un astfel de tabel dar numai pentru meniul zilnic. Nici măcar o săptămână nu m-am putut tine de el, nici măcar nu-mi amintesc de ce. Ah, mi se pare ca am consultat întreg familial în legătură cu felurile de mâncare pe care le-ar dori pe lista și fiecare a considerat ca e o ocazie buna sa treacă tot ce n-am făcut de multa vreme. Și de ce nu făcusem? Pentru ca dura prea mult pregătirea lor? Da, deci, n-am reușit sa fiu în grafic.
    Totuși pot sa ma laud ca am reușit sa respect, pana azi, un plan de economisire pe un an de zile. Am văzut undeva pe net, nu mai știu unde, și mi-a plăcut mult, un borcan în care sa pui în fiecare săptămână atâția lei cat numărul săptămânii. Adică în săptămâna 1 pui 1 leu, în săptămâna 41 pui 41 de lei. Ei, de asta m-am putut tine, mi se pare fain ca de Crăciun sa pot sparge pusculita și sa am 1378 de lei cu care sa pot cumpăra cadouri sau sa organizez o mica ieșire la munte sau mai știu eu ce, fără sa "transpir" ca e bugetul familiei dat peste cap☺
    Îți doresc sa te ții tare, sa bifezi tot ce treci pe lista și sa ne spui și noua cum ai reușit ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Eu inca sper sa-mi organizez timpul mai bine, dar o sa vedem cam peste 1 luna sau 2... rezultatele! :) Ideea cu pusculita este minunata! :) Multumesc ca ne-ai impartasit "secretul"!

      Ștergere
  2. O sa folosesc si eu acest : "organizator". Este foarte frumos si util ! ...Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu personal am nevoie de organizatoare pentru ca uit... Daca iti este si tie pe plac draga Gabriela,ma bucur mult! :)

      Ștergere
  3. Ce frumos este! Am sa-l rog pe soțul meu sa mi-l printeze! Multumim:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...