Translate

luni, 24 noiembrie 2014

Post cu rost 2 - Paste raw cu sos pesto de migdale

sos pesto de post cu paste raw de dovlecel

Iubim branza si vrem un post cu lactate! :) Dar acest inlocuitor de branza a fost la inaltime si peste asteptari!!!!!!!!!!!!!!!!

"Mai vreau o portie!" Cam asta a fost efectul produs de aceasta reteta pe care am incercat-o pentru prima oara; o minunatie de mancare ce m-a surprins si pe mine! De ce surprinsa? Pentru ca sceptica din fire, (auzi paste de dovlecel !!!) am fiert pentru siguranta mea si doar a mea, si niste paste integrale (jumatatea mea oricum nu stie ce primeste in farfurie , deci... :)) si precauta am folosit sosul cu acestea. Surpriza? Nu au avut nici pe departe gustul zemos si fresh al celor de dovlecel !!!

Deci uauuuu si nu pot sa va spun decat atat: aceasta reteta a intrat definitiv in bucataria si sufletul nostru! Sa mai adaug si ca este 100% cruda / raw si am gasit-o in cartea "Nu hrani cancerul" a doctorului Pavel Chirila?!  Sanatate pura, ce mai.....Si DA trebuie neaparat incercata!

reteta sos pesto de post ingrediente raw

Reteta sos pesto de migdale

Ingrediente pentru 2 portii:
100 g fistic crud (eu am avut prajit)
1 rosie
4 catei de usturoi
60 ml ulei masline
1/2 lingurita sare neiodata
30 ml suc lamaie (dupa gust)
2 lingurite busuioc
1 lingura fulgi de drojdie de bere (optional)
apa (pentru subtiat sosul daca este prea gros)
  •  Toate ingredientele se pun in blender si se mixeaza pana devin o pasta.

paste raw de dovlecel zuchini

Reteta paste raw din dovlecel

Ingrediente pentru 2 portii:
2 dovlecei / zucchini

  • Cei 2 dovlecei cruzi, se curata de coaja si se taie cu cutitul de curatat cartofi sub forma de panglica.

Un adevarat deliciu!!! Va astept  maine cu o noua reteta  de post!

2 comentarii:

  1. Multumim pentru reteta! Pe cat e de gustoasa, pe atat e de rapida si usor de facut. O idee minunata.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...